October 2007


recepty zdravého hubnutí28.10.2007

ZAPÉKANÉ TĚSTOVINY SE ZELENINOU

    doba přípravy: 60 min
    počet porcí: 4

Zapékané těstoviny drží pohromadě díky škrobu z polorozvařených těstovin bez nutnosti přidání vajíčka. Jídlo je zajímavé svojí kombinací i vzhledem a můžete ho podávat jako hlavní pokrm k obědu!

(more…)

jídelníček26.10.2007

ZDRAVĚJŠÍ PRAVIDLA PRO ŠVESTKOVÁ POVIDLA

  • Švestky hrají v české kuchyni velkou roli. Na stole nesmějí chybět švestkový koláč nebo švestkové knedlíky, a co teprve slaďoučká povidla? Jenže? co když držíte dietu?
    Jak to udělat a pokoušet se hubnout, nebo si prostě jen odpočinout od tučných, těžkých jídel, od přeslazených moučníků, ale přesto si pochutnat na švestkách? Žádné obavy, kromě klasických buchet, koláčů a povidel si můžete připravit odlehčené varianty švestkových pochoutek. (more…)
  • jídelníček18.10.2007

    SLADKÉ HUBNUTÍ S HROZNY

  • Zápasíte s kilogramy navíc a rozhodli jste se vylepšit svou postavu do plavek? Zkuste to s melouny a hroznovým vínem!
  • Je jedno, jestli máte rádi bílé nebo červené hroznové víno, toto chutné ovoce dodá vašemu tělu množství důležitých antioxidantů, jako jsou betakaroten, vitaminy C, B6 a zinek. (more…)
  • recepty zdravého hubnutí16.10.2007

    PIROHY SE ZELÍM

      doba přípravy: 60 min
      počet porcí: 4

    Bezmasá varianta – návrat k tradičním pirohům našich předků!

    (more…)

    recepty zdravého hubnutí15.10.2007

    ŠVESTKOVÉ ČATNÍ S MANDLEMI

    Čatní (chutney, chatni) je indická dobrota, která v naší kuchyni už poměrně zdomácněla. Tato směs podušené zeleniny či ovoce pikantně ochucená kořením výtečně doplňuje především masité pokrmy, ať už restované, pečené či dušené. Výborně chutná i namazané na chleba.

    (more…)

    jídelníček15.10.2007

    INSPIRACE Z JIHU

  • Středomořské národy patří k těm, které se těší nejlepšímu zdraví a dožívají se vysokého věku. Navíc nemívají nadváhu. Poznejte tajemství jejich úspěchu!
  • Chcete si dopřávat jídla podle chuti a zároveň udělat něco pro svou linii? Pak se zaměřte na středomořskou kuchyni, která je bohatá na ryby, křupavou zeleninu, čerstvé bylinky a olivový olej. Jídla z těchto potravin jsou velmi chutná, obsahují málo tuků a zároveň hodně bílkovin – což je ideální kombinace pro hubnutí! (more…)
  • © 2000 - 2015 Zdravé-hubnutí.cz